Bez PVN Ar PVN
Šīs privātuma politikas mērķis ir sniegt fiziskajām personām (datu subjektiem) informāciju par to, kādiem mērķiem, kādā apjomā, kā tiek aizsargāti, apstrādāti personas dati un kādas ir datu subjektu tiesības attiecībā uz savu personas datu apstrādi.
Šī privātuma politika attiecas uz personas datu apstrādi, ko kā datu pārzinis veic SIA “Jenson Iepakojums”.
Pēdējo reizi atjaunināts: 2025. gada 07. augustā
1. DATU PĀRZINIS
Personas datu pārzinis ir SIA “Jenson Iepakojums”, reģ. nr. LV 40003292579, juridiskā adrese Daugavgrīvas iela 78, Rīga, LV-1007, e-pasts: info@gofra.lv
Datu aizsardzības kontaktpersona: info@gofra.lv
2. PRIVĀTUMA POLITIKAS DARBĪBAS SFĒRA
Šī privātuma politika attiecas uz personas datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formātā tie tiek apstrādāti – papīra, elektroniskā vai telefoniski, veicot:
• produktu pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu;
• mārketinga aktivitātes;
• klientu apkalpošanas procesu;
• interneta vietnes www.gofra.lv uzturēšanu;
• sociālo tīklu pārvaldīšanu;
• biznesa saziņu ar partneriem un klientiem.
SIA “Jenson Iepakojums” ir tiesības veikt šīs privātuma politikas izmaiņas, aktuālo versiju padarot pieejamu vietnē www.gofra.lv.
3. PERSONAS DATU KATEGORIJAS
Atkarībā no jūsu attiecībām ar mūsu uzņēmumu un izmantotajiem pakalpojumiem, mēs varam apkopot un apstrādāt dažādas personas datu kategorijas. Šie dati ir nepieciešami, lai nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu, izpildītu līgumsaistības un ievērotu tiesību aktu prasības.
3.1. IDENTIFIKĀCIJAS DATI:
Šie dati ir nepieciešami, lai identificētu jūs kā klientu vai sadarbības partneri un nodrošinātu pareizu līgumu noslēgšanu:
• vārds un uzvārds – pamata identifikācijai visos biznesa procesos;
• personas kods – nepieciešams juridisko dokumentu noformēšanā, īpaši noslēdzot līgumus ar fiziskām personām, kā arī saskaņā ar grāmatvedības un nodokļu tiesību aktu prasībām;
• juridiskās personas nosaukums un reģistrācijas numurs – obligāti B2B sadarbībā, lai verificētu uzņēmuma likumību un noslēgtu komerclīgumus;
• amata nosaukums – biznesa kontaktpersonu gadījumā, lai nodrošinātu efektīvu komunikāciju ar pareizajām atbildīgajām personām;
• dzimšanas datums – tikai specifiskos gadījumos, kad to pieprasa likumdošana vai līguma nosacījumi.
3.2. KONTAKTINFORMĀCIJA:
Šī informācija ir vitāli nepieciešama mūsu savstarpējai komunikācijai un produktu piegāžu nodrošināšanai:
• e-pasta adrese – primārais komunikācijas veids pasūtījumu apstrādei, rēķinu nosūtīšanai, tehniskam atbalstam un mārketinga komunikācijai (ja esat devuši piekrišanu);
• tālruņa numurs – nepieciešams operatīvai saziņai, īpaši steidzamu jautājumu gadījumā, piegādes koordinācijai un problēmu risināšanai;
• juridiskā adrese – nepieciešama oficiālu dokumentu nosūtīšanai un līgumu noslēgšanai;
• piegādes adrese – būtiska produktu piegādei pareizajā vietā un laikā, var atšķirties no juridiskās adreses;
• norēķinu adrese – nepieciešama rēķinu izrakstīšanai un grāmatvedības dokumentu kārtošanai;
• faktiskās uzturēšanās vietas adrese – var būt nepieciešama atsevišķos gadījumos atbilstoši līguma nosacījumiem vai juridiskām prasībām.
3.3. FINANSIĀLĀ INFORMĀCIJA:
Šī informācija ir nepieciešama norēķinu veikšanai un finansiālo attiecību pārvaldīšanai:
• bankas konta numurs – nepieciešams rēķinu apmaksas procesu nodrošināšanai, automātisko maksājumu apstrādei un naudas līdzekļu pārskaitījumu veikšanai. Šie dati tiek glabāti saskaņā ar banku noteikumiem un maksājumu apstrādes prasībām;
• maksājumu vēsture – palīdz analizēt klientu maksājumu uzvedību, plānot nākotnes darījumus un nodrošināt atbilstošu kredītpolitiku. Šī informācija ir būtiska ilgtermiņa sadarbības izvērtēšanai;
• parādu informācija – nepieciešama, lai pārvaldītu kredītriskus, veiktu parādu piedziņas procesus un pieņemtu lēmumus par turpmāko sadarbību. Ietver informāciju par kavētajiem maksājumiem un to segšanu;
• kredītreitinga informācija – izmantojama tikai lielu darījumu gadījumā, lai novērtētu klienta maksātspēju un pieņemtu pamatotus lēmumus par kredīta limitu piešķiršanu vai apmaksas nosacījumiem;
• PVN numurs – obligāti nepieciešams visiem uzņēmumiem PVN apliekamo darījumu veikšanai, rēķinu izrakstīšanai un nodokļu aprēķiniem saskaņā ar Latvijas un ES PVN direktīvām.
3.4. KOMERCIĀLĀ INFORMĀCIJA:
Šī informācija veido pamatu mūsu komerciālajai sadarbībai un klientu servisa uzlabošanai:
• pasūtījumu dati un vēsture – ietver detalizētu informāciju par visiem jūsu veiktajiem pasūtījumiem, ieskaitot produktu specifikācijas, daudzumus, cenas un piegādes nosacījumus. Šī informācija palīdz mums saprast jūsu vajadzības un piedāvāt personalizētus risinājumus;
• produktu preferences un specifikācijas – informācija par jūsu biežāk izmantotajiem gofrokartona veidiem, izmēriem, dizaina prasībām un tehniskajām specifikācijām. Tas ļauj mums ātrāk apstrādāt jūsu pasūtījumus un piedāvāt atbilstošus produktus;
• cenu līgumi un individuālās atlaides – informācija par jūsu uzņēmumam piešķirtajām atlaidēm, speciālajiem cenrāžiem un līgumos noteiktajiem nosacījumiem. Šie dati ir konfidenciāli un tiek izmantoti tikai norēķinu procesos;
• korespondence un komunikācijas vēsture – e-pasta sarakstes, telefonsarunu pieraksti un cita komerciālā komunikācija, kas palīdz mums uzturēt konsekventu un profesionālu sadarbību;
• sūdzības un to risinājumi – detalizēta informācija par jūsu iesniegto sūdzību, reklamāciju un problēmu risinājumu vēsturi. Šī informācija palīdz uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti;
• līgumsaistību izpildes informācija – dati par līgumu nosacījumu ievērošanu no abām pusēm, piegāžu grafiku izpildi un citu līgumos noteikto saistību pildīšanu.
3.5. TEHNISKĀ INFORMĀCIJA:
• IP adrese;
• sesijas identifikatori;
• pārlūka veids un versija;
• operētājsistēma;
• ekrāna izšķirtspēja;
• apmeklējuma laiks un ilgums;
• klikšķu dati un navigācijas ceļš;
• ierīces identifikatori.
3.6. KOMUNIKĀCIJAS DATI:
• e-pastu saturs;
• telefonsarunu ieraksti (ja tiek veikti ar paziņošanu);
• čatu vēsture;
• sociālo mediju saziņa;
• atsauksmes un komentāri.
4. PERSONAS DATU APSTRĀDES MĒRĶI
Mēs apstrādājam jūsu personas datus šādiem mērķiem:
4.1. LĪGUMA NOSLĒGŠANA UN IZPILDE:
• klientu reģistrācija un autentifikācija;
• pasūtījumu pieņemšana un apstrāde;
• produktu ražošana un piegāde;
• rēķinu izrakstīšana un norēķinu nodrošināšana;
• līgumsaistību izpildes kontrole;
• garantijas un pēcpārdošanas servisa sniegšana.
4.2. KLIENTU APKALPOŠANA:
• konsultāciju sniegšana par produktiem un pakalpojumiem;
• tehniskā atbalsta nodrošināšana;
• sūdzību un strīdu risināšana;
• kvalitātes kontroles aptaujas;
• klientu apmierinātības novērtēšana.
4.3. MĀRKETINGA AKTIVITĀTES:
• informācijas sniegšana par jauniem produktiem;
• akciju un atlaižu paziņošana;
• personalizētu piedāvājumu sagatavošana;
• tirgus izpētes veikšana;
• klientu lojalitātes programmu pārvaldīšana.
4.4. VIETNES UZLABOŠANA:
• vietnes funkcionalitātes nodrošināšana;
• lietotāju pieredzes analīze un uzlabošana;
• satura personalizācija;
• drošības incidentu novēršana;
• tehnisko problēmu diagnostika.
4.5. TIESISKĀS SAISTĪBAS:
• grāmatvedības uzskaites kārtība;
• nodokļu aprēķināšana un maksāšana;
• statistiskās informācijas sniegšana valsts institūcijām;
• audita un kontroles procedūru veikšana;
• tiesu lēmumu un valsts institūciju rīkojumu izpilde.
5. PERSONAS DATU APSTRĀDES TIESISKAIS PAMATS
Mūsu personas datu apstrāde vienmēr balstās uz konkrētiem tiesiskajiem pamatiem, kas noteikti Vispārīgajā datu aizsardzības regulā (GDPR). Katrai datu apstrādes aktivitātei mēs izmantojam tikai tos tiesiskos pamatus, kas ir nepieciešami un samērīgi konkrētā mērķa sasniegšanai. Šāda pieeja nodrošina, ka jūsu personas dati tiek apstrādāti likumīgi un caurspīdīgi.
5.1. LĪGUMA IZPILDE (GDPR 6. pants, 1. daļa, b) punkts):
Šis tiesiskais pamats tiek izmantots, kad personas datu apstrāde ir būtiski nepieciešama, lai izpildītu līgumu, kura puse esat jūs, vai lai veiktu konkrētus pasākumus pēc jūsu pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas. Gofrokartona iepakojuma nozarē tas ietver:
• pilnu pasūtījumu dzīvescikla pārvaldību – no sākotnējā pieprasījuma līdz produktu piegādei, ieskaitot tehnisko specifikāciju saskaņošanu, ražošanas plānošanu un kvalitātes kontroli;
• rēķinu izrakstīšanu un finanšu dokumentu noformēšanu – visas ar maksājumiem saistītās darbības, kas nepieciešamas komerciālo attiecību nodrošināšanai;
• garantijas saistību izpildi un pēcpārdošanas servisu – produktu kvalitātes nodrošināšanu, reklamāciju apstrādi un tehnisko konsultāciju sniegšanu;
• klientu kontu pārvaldīšanu mūsu sistēmās – lai nodrošinātu nepārtrauktu un efektīvu sadarbību, ieskaitot pasūtījumu vēstures uzturēšanu un personalizētu pieeju.
5.2. TIESISKĀ SAISTĪBA (GDPR 6. pants, 1. daļa, c) punkts):
Šis pamats attiecas uz situācijām, kad personas datu apstrāde ir obligāti nepieciešama, lai izpildītu uz mūsu uzņēmumu attiecināmās tiesiskās saistības, kas izriet no Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanas:
• grāmatvedības uzskaites kārtošana saskaņā ar Grāmatvedības likumu – visi ar darījumiem saistītie dokumenti un personas dati, kas nepieciešami pareizai finanšu uzskaites kārtošanai un atskaišu sagatavošanai;
• nodokļu aprēķināšana un maksāšana – personas datu izmantošana PVN, uzņēmumu ienākuma nodokļa un citu nodokļu pareizai aprēķināšanai un laicīgai samaksai saskaņā ar Latvijas nodokļu tiesību aktiem;
• dokumentu glabāšanas termiņu ievērošana – likumdošanā noteikto termiņu ievērošana grāmatvedības dokumentu, līgumu un citu juridisko dokumentu glabāšanai (parasti 5-10 gadi);
• valsts institūciju informatīvo un kontroles pieprasījumu izpilde – sadarbība ar VID, DVI un citām iestādēm to kompetences ietvaros, ieskaitot informācijas sniegšanu pārbaudēs un izmeklēšanās.
5.3. LIKUMĪGĀS INTERESES (GDPR 6. pants, 1. daļa, f) punkts):
Šis tiesiskais pamats tiek izmantots, kad personas datu apstrāde ir nepieciešama mūsu vai trešo personu likumīgo interešu ievērošanai, bet tikai tad, ja šīm interesēm nav pretstatāmas jūsu būtiskas intereses, pamattiesības vai brīvības. Pirms šī pamata izmantošanas mēs vienmēr veicam interešu līdzsvarošanas testu:
• uzņēmējdarbības un objektu drošības nodrošināšana – personas datu izmantošana, lai aizsargātu mūsu noliktavas, biroja telpas, ražošanas iekārtas un produktus no zādzībām vai bojājumiem, ieskaitot videonovērošanas sistēmu darbību;
• krāpšanas un finanšu pārkāpumu novēršana – datu analīze, lai identificētu aizdomīgas darbības, neīstus pasūtījumus vai krāpnieciskus maksājumu mēģinājumus, aizsargājot gan mūsu uzņēmumu, gan godprātīgos klientus;
• interneta vietnes drošības un stabilitātes uzturēšana – tehnisko datu apstrāde, lai novērstu kiberuzbrukumus, aizsargātu pret ļaunprogrammatūrām un nodrošinātu vietnes nepārtrauktu darbību;
• tiesisko interešu aizstāvēšana tiesvedībā – personas datu izmantošana juridisko strīdu gadījumā, lai aizstāvētu mūsu likumīgās intereses vai izpildītu tiesas nolēmumus;
• komercdarbības analīze un stratēģiskā plānošana – tirgus tendenču izpēte, klientu vajadzību analīze un produktu attīstīšana, kas palīdz uzlabot pakalpojumu kvalitāti un piedāvāt konkurētspējīgās cenas.
5.4. PIEKRIŠANA (GDPR 6. pants, 1. daļa, a) punkts):
Šis tiesiskais pamats tiek izmantots aktivitātēm, kas nav būtiski nepieciešamas līguma izpildei, bet kas uzlabo jūsu pieredzi ar mūsu pakalpojumiem. Piekrišana vienmēr ir brīvprātīga, konkrēta un informēta, un jūs varat to jebkurā laikā atsaukt:
• mārketinga komunikācija un informatīvi izdevumi – regulāru biļetenu nosūtīšana par jauniem produktiem, nozares jaunumiem, iepakojuma risinājumu tendencēm un mūsu uzņēmuma aktivitātēm. Šī komunikācija palīdz jums sekot līdzi nozares attīstībai;
• personalizēti komerciālie piedāvājumi – individuālu cenu piedāvājumu un produktu rekomendāciju sagatavošana, balstoties uz jūsu iepriekšējo pirkšanas vēsturi un izteiktajām vajadzībām;
• klientu apmierinātības pētījumi un atsauksmju apkopošana – periodisku aptauju veikšana, lai noskaidrotu jūsu viedokli par mūsu pakalpojumu kvalitāti un identificētu uzlabojamās jomas;
• analītikas un mārketinga sīkdatņu izmantošana – detalizētāka informācija par jūsu vietnes izmantošanas paradumieniem, kas palīdz mums optimizēt vietnes funkcionalitāti un piedāvāt relevantu saturu.
6. PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA UN APSTRĀDE
Datu aizsardzība ir viens no mūsu uzņēmuma prioritātēm. Mēs esam ieguldījuši nozīmīgus resursus, lai radītu visaptverošu datu aizsardzības sistēmu, kas atbilst gan GDPR prasībām, gan mūsu nozares specifiskajām vajadzībām.
6.1. TEHNISKIE DROŠĪBAS PASĀKUMI:
Mēs izmantojam mūsdienīgas tehnoloģijas un labākās nozares prakses, lai aizsargātu jūsu personas datus:
• daudzslāņu datu šifrēšana – visi personas dati tiek šifrēti gan transportēšanas laikā (izmantojot TLS 1.3 protokolu), gan glabāšanas laikā (AES-256 šifrēšana), kas nodrošina, ka pat sistēmu kompromitēšanas gadījumā dati paliek nesalasāmi;
• regulāras un visaptverošas sistēmu drošības audita pārbaudes – mēneša ietvaros tiek veikta sistēmu ievainojamības analīze, penetrācijas testēšana un koda drošības pārbaude;
• daudsfaktoru autentifikācija – visu darbinieku piekļuve sistēmām ir aizsargāta ar papildu drošības līmeņiem;
• automātiska sistēmu atjaunināšana un ievainojamības labošana – kritiskās drošības atjauninājumi tiek instalēti 24 stundu laikā;
• regulārs datu dublēšana un avārijas atjaunošanas procedūru testēšana.
6.2. ORGANIZATORISKIE DROŠĪBAS PASĀKUMI:
Tehnoloģiju līmenī mēs papildinām ar stingriem organizatoriskiem pasākumiem:
• stingra piekļuves kontroles politika – katrs darbinieks var piekļūt tikai tiem personas datiem, kas ir nepieciešami viņa konkrēto darba pienākumu veikšanai. Piekļuves tiesības tiek regulāri pārskatītas un atjauninātas;
• obligāta un regulāra darbinieku apmācība – visi mūsu darbinieki iziet specializētu apmācību par datu aizsardzību, kas ietver GDPR prasības, praktiskus drošības paņēmienus un incidentu reaģēšanas procedūras;
• detalizēta darbību žurnālu uzturēšana – visas darbības ar personas datiem tiek reģistrētas un regulāri analizētas, lai identificētu neierasts aktivitātes vai potenciālus drošības incidentus;
• konfidencialitātes līgumi – visi darbinieki un partneri paraksta stingrus konfidencialitātes līgumus;
6.3. DATU MINIMIZĀCIJAS PRINCIPS:
Mēs stingri ievērojam GDPR datu minimizācijas principu, kas nozīmē, ka:
• apkopojam tikai tos personas datus, kas ir objektīvi nepieciešami konkrētu mērķu sasniegšanai – nekad nevācam “pro krājumam” vai “gadījumā, ja varētu noderēt”;
• regulāri pārskatām esošo datu nepieciešamību – ja kādi dati vairs nav nepieciešami, tie tiek droši dzēsti;
• izmantojam anonimizācijas un pseudonimizācijas tehnikas, kur tas ir iespējams – statistikas un analīzes nolūkos dati tiek apstrādāti anonimizētā veidā;
• ievērojam stingrus glabāšanas termiņus – pēc termiņa beigām dati tiek droši un neatgriezeniski dzēsti.
6.4. DATU PRECIZITĀTES NODROŠINĀŠANA:
Mēs aktīvi censtos nodrošināt, ka jūsu personas dati ir precīzi, pilnīgi un aktuāli:
• regulāra datu verifikācija – gada laikā mēs var sazināties ar jums, lai apstiprinātū kontaktinformāciju;
• viegla pašapkalpošanās – jūs varat jebkurā laikā pieslēgties savai klienta zonai un atjaunināt savus datus;
• automātiska datu validācija – mūsu sistēmas pārbauda datu logiskumu un konsistenci;
• nepareizu datu labošana – ja konstatējam neprecizitātes, mēs tās nekavējoties labojam un informējam jūs.
7. AUTOMATIZĒTA DATU APSTRĀDE
SIA “Jenson Iepakojums” var izmantot automatizētu datu apstrādi šādos gadījumos:
• automatiska rēķinu ģenerēšana;
• pasūtījumu apstrādes automatizācija;
• klientu klasifikācija atbilstoši pirkšanas vēsturei;
• personalizētu piedāvājumu veidošana;
• vietnes analītikas datu apkopošana.
Automatizēta lēmumu pieņemšana, kas būtiski ietekmē datu subjektu, netiek veikta bez cilvēka iesaistes.
8. PERSONAS DATU SAŅĒMĒJU KATEGORIJAS
Mēs varam nodot personas datus šādām saņēmēju kategorijām:
8.1. PAKALPOJUMU SNIEDZĒJI:
• IT pakalpojumu sniedzēji (mākoņpakalpojumi, tehniskā uzturēšana);
• maksājumu apstrādes pakalpojumi;
• grāmatvedības un juridiskie pakalpojumi;
• mārketinga un reklāmas aģentūras;
• klientu atbalsta servisi.
8.2. PIEGĀDES PARTNERI:
• kurjeru un pasta dienesti;
• transporta un loģistikas uzņēmumi;
• noliktavu pārvaldības pakalpojumi.
8.3. VALSTS INSTITŪCIJAS:
• Valsts ieņēmumu dienests;
• Datu valsts inspekcija;
• citas valsts iestādes likumā noteiktajos gadījumos.
8.4. TREŠĀS PUSES:
• bankas un finanšu institūcijas;
• apdrošināšanas kompānijas;
• juridiskie padomnieki tiesvedības gadījumos.
9. PERSONAS DATU NODOŠANA UZ TREŠAJĀM VALSTĪM
Daži no mūsu pakalpojumu sniedzējiem var atrasties ārpus Eiropas Ekonomikas zonas. Šādos gadījumos mēs nodrošinām atbilstošu aizsardzības līmeni, izmantojot:
• Eiropas Komisijas adequacy lēmumus;
• standarta datu aizsardzības klauzulas;
• sertificēšanas mehānismus;
• citus GDPR atzītus aizsardzības pasākumus.
Konkrētie trešo valstu pakalpojumu sniedzēji:
• Google Analytics (ASV) – adequacy frameworks;
• mākoņpakalpojumi (ASV/ES) – standarta klauzulas.
10. PERSONAS DATU GLABĀŠANAS TERMIŅI
Personas dati tiek glabāti tikai tik ilgi, cik tas ir nepieciešams to apstrādes mērķu sasniegšanai:
10.1. LĪGUMA DATI:
• Aktīvo klientu dati: līdz attiecību pārtraukšanai + 3 gadi;
• Rēķini un grāmatvedības dokumenti: 5 gadi.
10.2. MĀRKETINGA DATI:
• E-pasta adreses: līdz piekrišanas atsaukšanai;
• Klientu preferences: līdz konta slēgšanai + 1 gads;
• Kampaņu rezultāti: 2 gadi.
10.3. TEHNISKĀ INFORMĀCIJA:
• Servera žurnāli: 12 mēneši;
• Drošības ieraksti: 24 mēneši;
• Analītikas dati: 26 mēneši.
10.4. KOMUNIKĀCIJAS DATI:
• E-pasta korespondence: 3 gadi;
11. DATU SUBJEKTU TIESĪBAS
Saskaņā ar GDPR jums ir šādas tiesības attiecībā uz savu personas datu apstrādi:
11.1. PIEKĻUVES TIESĪBAS (GDPR 15. pants):
Jums ir tiesības iegūt no mums apstiprinājumu par to, vai jūsu personas dati tiek apstrādāti, un, ja jā, tad piekļuvi šiem personas datiem un informācijai par:
• apstrādes mērķiem;
• personas datu kategorijām;
• saņēmējiem vai saņēmēju kategorijām;
• plānoto glabāšanas periodu;
• jūsu tiesībām;
• datu avotu (ja dati nav iegūti no jums).
11.2. LABOŠANAS TIESĪBAS (GDPR 16. pants):
Jums ir tiesības pieprasīt no mums nepareizu personas datu labošanu bez nepamatotas kavēšanās. Jums ir arī tiesības pieprasīt nepilnīgu personas datu papildināšanu.
11.3. DZĒŠANAS TIESĪBAS – “Tiesības tikt aizmirstam” (GDPR 17. pants):
Jums ir tiesības pieprasīt no mums savu personas datu dzēšanu bez nepamatotas kavēšanās šādos gadījumos:
• personas dati vairs nav nepieciešami sākotnējiem mērķiem;
• jūs atsaucat savu piekrišanu;
• personas dati ir apstrādāti nelikumīgi;
• datos dati ir jādzēš juridiskās saistības izpildei;
• jūs iebilstat pret apstrādi.
11.4. APSTRĀDES IEROBEŽOŠANAS TIESĪBAS (GDPR 18. pants):
Jums ir tiesības pieprasīt no mums apstrādes ierobežošanu šādos gadījumos:
• jūs apstrīdat personas datu precizitāti;
• apstrāde ir nelikumīga, bet jūs iebilstat pret dzēšanu;
• mēs vairs neesam nepieciešami dati, bet tie jums ir vajadzīgi juridisku prasību izvirzīšanai;
• jūs esat iebilstis pret apstrādi.
11.5. DATU PĀRNESAMĪBAS TIESĪBAS (GDPR 20. pants):
Jums ir tiesības saņemt savus personas datus strukturētā, plaši izmantotā un mašīnlasāmā formātā un nodot šos datus citam pārzinim.
11.6. IEBILDUMU TIESĪBAS (GDPR 21. pants):
Jums ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi, kas balstīta uz likumīgām interesēm vai publiskajām funkcijām.
11.7. TIESĪBAS NEBAROT AUTOMATIZĒTAI LĒMUMU PIEŅEMŠANAI (GDPR 22. pants):
Jums ir tiesības nebarot tikai automatizētai lēmumu pieņemšanai, ieskaitot profilēšanu, kas rada jūs skarošas tiesiskas sekas.
TIESĪBU ĪSTENOŠANA:
Lai īstenotu savas tiesības, sazinieties ar mums:
• E-pasts: info@gofra.lv
• Pasta adrese: Daugavgrīvas iela 78, Rīga, LV-1007
Mēs atbildēsim uz jūsu pieprasījumu bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā viena mēneša laikā no pieprasījuma saņemšanas.
12. PIEKRIŠANAS ATSAUKŠANA
Ja personas datu apstrāde balstīta uz jūsu piekrišanu, jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu. Piekrišanas atsaukšana neietekmē apstrādes likumību, kas balstīta uz piekrišanu pirms tās atsaukšanas.
PIEKRIŠANAS ATSAUKŠANAS VEIDI:
• E-pasta ziņojums uz info@gofra.lv;
• Rakstisks iesniegums;
• Atteikšanās saites izmantošana e-pastos;
• Konta iestatījumu izmaiņas vietnē.
13. SAZIŅA AR PARTNERIEM
Mēs varam izmantot jūsu kontaktinformāciju saziņai par:
• līgumu izpildi un pasūtījumu statusu;
• maksājumu un rēķinu jautājumiem;
• produktu kvalitāti un tehnisko atbalstu;
• juridiskiem jautājumiem un strīdu risināšanu;
• uzņēmējdarbības sadarbības iespējām.
14. SĪKDATŅU IZMANTOŠANA
Sīkdatnes ir mazi teksta faili, ko vietne saglabā jūsu ierīcē, apmeklējot vietni. Tie palīdz vietnei atcerēties informāciju par jūsu apmeklējumu, piemēram, jūsu vēlamo valodu un citus iestatījumus. Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pieredzi mūsu vietnē un sniegtu jums personalizētākus pakalpojumus.
14.1. FUNKCIONĀLĀS SĪKDATNES (NEPIECIEŠAMĀS):
Šīs sīkdatnes ir būtiski nepieciešamas vietnes pamata funkciju darbībai un nevar tikt atspējotas:
• sesijas identifikatoru pārvaldība – nodrošina, ka jūs paliekat pieslēgts vietnei, kamēr to izmantojat, un ļauj mums identificēt jūsu darbības vienas sesijas ietvaros;
• iepirkšanās groza funkcionalitāte – saglabā informāciju par produktiem, ko esat pievienojis grozam, līdz pasūtījuma noformēšanai vai sesijas beigām;
• valodas un reģiona iestatījumi – atceras jūsu izvēlēto valodu (latviešu, angļu vai krievu) un valūtu, lai vietne tiktu attēlota jūsu vēlamajā formātā;
• drošības funkcijas – palīdz aizsargāt pret CSRF uzbrukumiem un citiem drošības draudiem, pārbaudot darbību autentiskumu.
Tiesiskais pamats: likumīgās intereses (būtiski nepieciešamas pakalpojuma sniegšanai)
Glabāšanas termiņš: līdz sesijas beigām vai līdz 24 stundām
14.2. ANALĪTISKĀS SĪKDATNES:
Šīs sīkdatnes palīdz mums saprast, kā apmeklētāji izmanto mūsu vietni:
• Google Analytics – apkopo informāciju par to, kā jūs izmantojat vietni, cik ilgi pavadāt katrā lapā, kādas lapas apmeklējat, un no kuras vietnes esat atnākuši. Šī informācija palīdz mums uzlabot vietnes struktūru un saturu;
• lietotāju uzvedības analīze – izseko, kādas pogas jūs spiežat, kur ritināt, kādi produkti jūs interesē visvairāk, kas palīdz optimizēt vietnes dizainu un funkcionalitāti;
• vietnes veiktspējas mērīšana – mēra lapu ielādes ātrumus, identificē tehniskās problēmas un palīdz uzlabot lietotāju pieredzi;
• konversiju izsekošana – palīdz saprast, cik efektīvi vietne pārvērš apmeklētājus par klientiem.
Tiesiskais pamats: piekrišana
Glabāšanas termiņš: līdz 26 mēnešiem
14.3. MĀRKETINGA SĪKDATNES:
Šīs sīkdatnes tiek izmantotas, lai sniegtu jums relevantas reklāmas:
• Google Ads – izseko jūsu interesi par mūsu produktiem un parāda atbilstošas reklāmas Google meklēšanas rezultātos un partner vietnēs;
• Facebook Pixel – ļauj mums rādīt mērķētas reklāmas Facebook un Instagram platformās personām, kuras ir apmeklējušas mūsu vietni;
• remarketing kampaņas – ļauj mums sazināties ar personām, kuras ir izrādījušas interesi par mūsu produktiem, bet nav veikušas pasūtījumu;
• krosplatformu izsekošana – palīdz saprast, kā jūs mijiedarbojaties ar mūsu zīmolu dažādās digitālajās platformās.
Tiesiskais pamats: piekrišana
Glabāšanas termiņš: līdz 12 mēnešiem
14.4. SĪKDATŅU PĀRVALDĪBA UN KONTROLE:
Jūs pilnībā kontrolējat, kāda veida sīkdatnes mūsu vietne var izmantot:
• vietnes sīkdatņu iestatījumu panelis – apmeklējot vietni pirmo reizi, jūs redzēsiet sīkdatņu paziņojumu, kur varēsiet izvēlēties, kāda veida sīkdatnes atļaut;
• pārlūkprogrammas iestatījumi – jebkurā laikā varat mainīt sīkdatņu iestatījumus savā pārlūkprogrammā vai dzēst jau saglabātās sīkdatnes;
• e-pasta pieprasījums – varat sazināties ar mums pa e-pastu info@gofra.lv un pieprasīt sīkdatņu iestatījumu maiņu vai dzēšanu.
SVARĪGA INFORMĀCIJA: Analītisko un mārketinga sīkdatņu atspējošana neietekmēs vietnes pamata funkcionalitāti, taču var ierobežot dažas papildu funkcijas, piemēram, personalizētus produktu piedāvājumus vai vietnes lietojamības uzlabojumus.
15. DATU AIZSARDZĪBAS PĀRKĀPUMI
Ja mēs konstatējam personas datu aizsardzības pārkāpumu, mēs:
• paziņojam Datu valsts inspekcijai 72 stundu laikā;
• informējam skartās personas, ja pārkāpums var radīt augstas pakāpes risku to tiesībām un brīvībām;
• veicam nepieciešamos pasākumus, lai novērstu turpmāku pārkāpumu risku;
• dokumentējam incidentu un veiktās darbības.
16. SŪDZĪBU IESNIEGŠANA
Ja uzskatāt, ka jūsu personas datu apstrāde nav atbilstoša, jūs varat:
16.1. VĒRSTIES PIE MUMS:
• E-pasts: info@gofra.lv
• Pasta adrese: Daugavgrīvas iela 78, Rīga, LV-1007
16.2. IESNIEGT SŪDZĪBU UZRAUDZĪBAS IESTĀDĒ:
Datu valsts inspekcija
• Adrese: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011
• Tālrunis: +371 67223131
• E-pasts: info@dvi.gov.lv
• Vietne: www.dvi.gov.lv
16.3. VĒRSTIES TIESĀ:
Jums ir tiesības vērsties tiesā, ja uzskatāt, ka jūsu tiesības ir pārkāptas.
17. POLITIKAS IZMAIŅAS
SIA “Jenson Iepakojums” patur tiesības veikt izmaiņas šajā privātuma politikā. Izmaiņas stājas spēkā to publicēšanas dienā vietnē www.gofra.lv.
Par būtiskām izmaiņām mēs informēsim:
• vietnē www.gofra.lv;
• e-pastā (reģistrētajiem klientiem);
• citos piemērotos veidos.
18. KONTAKTINFORMĀCIJA
Ja jums ir jautājumi par šo privātuma politiku vai personas datu apstrādi:
SIA “Jenson Iepakojums”
Reģ. nr.: LV 40003292579
Adrese: Daugavgrīvas iela 78, Rīga, LV-1007
E-pasts: info@gofra.lv
Datu aizsardzības jautājumi:
E-pasts: info@gofra.lv
Šī privātuma politika ir sastādīta saskaņā ar:
• Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (Vispārīgā datu aizsardzības regula – GDPR)
• Latvijas Republikas Personas datu apstrādes likumu
• citiem piemērojamiem Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktiem
Pēdējās izmaiņas: 2025. gada 7. augustā
© 2025 SIA “Jenson Iepakojums”