LIETOŠANAS NOTEIKUMI
Interneta veikala www.gofra.lv lietošanas noteikumi
Šie noteikumi tiek piemēroti pirkumiem, kas veikti interneta veikalā www.gofra.lv (turpmāk – Interneta veikals).
Pēdējo reizi atjaunināts: 2025. gada 8. augusts
Iegādājoties preces Interneta veikalā “Gofra.lv” starp Jums un pārdevēju SIA “Jenson Iepakojums”, reģistrācijas numurs LV 40003292579, PVN maksātāja reģistrācijas Nr. LV 40003292579, juridiskā adrese: Daugavgrīvas iela 78, Rīga, LV-1007, Latvija, tiek noslēgts distances līgums (turpmāk – Distances līgums). Distances līguma noteikumi ir izklāstīti tālāk. Iegādājoties preces Interneta veikalā, Jūs apliecināt, ka esat iepazinies un piekrītat Distances līguma noteikumiem.
1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1.1. Pircējam ir tiesības izvēlēties un iegādāties preces Interneta veikalā gan kā Reģistrētam klientam, gan nereģistrējoties.
1.2. Distances līgums tiek noslēgts (stājas spēkā) brīdī, kad Pircējs ir noformējis Pasūtījumu Interneta veikalā un Pārdevējs ir nosūtījis apstiprinājumu un/vai Avansa rēķinu uz Pircēja norādīto e-pastu.
1.3. Šī Distances līguma noteikumu versija ir spēkā no 2025. gada 8. augusta. Pārdevējs ir tiesīgs jebkurā laikā, bez brīdināšanas vienpusēji grozīt Distances līguma noteikumus, tos atjaunināt un papildināt. Pircējam, iepērkoties Interneta veikalā, tiek piemēroti tie Distances līguma noteikumi, kas ir spēkā Preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Pircējam jāiepazīstas ar Distances līguma noteikumiem katrā Pasūtījuma veikšanas reizē.
1.4. Ja Pircējs izmanto Interneta veikalu, pārkāpjot Distances līguma noteikumus, vai mēģina kaitēt Interneta veikala darba stabilitātei vai drošībai, Pārdevējs ir tiesīgs bez brīdinājuma ierobežot Pircēja izmantojamos Interneta veikala piedāvājumus un/vai anulēt Pircēja reģistrāciju.
1.5. Pārdevējs, ievietojot Interneta veikala vietnē gofra.lv attiecīgu paziņojumu, ir tiesīgs uz laiku vai pavisam pārtraukt Interneta veikala darbību, par to iepriekš nebrīdinot Pircēju, tomēr izpildot Pasūtījumus, kuri tika saņemti līdz attiecīga paziņojuma ievietošanas brīdim.
2. PRECES
2.1. Interneta veikalā ir pieejamas dažāda veida preces, kas paredzētas iepakošanas vajadzībām.
2.2. Preču pieejamība un sortiments var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma.
3. REĢISTRĀCIJA
3.1. Iegādājoties Preci Interneta veikalā, Pircējam tiek piedāvāts reģistrēties, aizpildot reģistrācijas veidlapu. Reģistrācijas veidlapā norādītā informācija tiek saglabāta un izmantota visiem turpmākajiem Pircēja pirkumiem, pēc tam, kad Pircējs ievada savu lietotāja informāciju Interneta veikala datubāzē.
3.2. Reģistrācijas veidlapā Pircējs norāda šādus datus:
3.2.1. Klients, kas ir fiziska persona: vārds, uzvārds, e-pasta adrese, adrese, uz kuru tiks piegādāta Prece, tālruņa numurs, citi Preces piegādei būtiski dati (piemēram, īpašas norādes, ārdurvju kods, u.c.);
3.2.2. Klients, kas ir juridiska persona: pārstāvja vārds, uzvārds, sabiedrības nosaukums (t.sk. sabiedrības forma, reģistrācijas Nr., juridiskā adrese, piegādes adrese, kontaktinformācija (piem., tālr. nr. vai e-pasts), bankas nosaukums, bankas konta numurs.
3.4. Pircējs ir atbildīgs, lai visi Pircēja sniegtie dati būtu patiesi un pilnīgi. Ja Reģistrēta klienta dati mainās, Pircējam tie jāatjauno pirms pasūtījuma veikšanas.
3.5. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas rodas Pircējam vai trešajām personām gadījumā, ja Pircējs ir norādījis nepareizus vai nepilnīgus datus.
3.6. Reģistrējoties vai pasūtot Preces, Pircējam jāpārliecinās, vai Pircēja norādītā e-pasta adrese Pircējam ir pieejama un Pircējs var saņemt uz to nosūtītos e-pasta sūtījumus. Pēc Pasūtījuma veikšanas Pircējs apņemas pārbaudīt Pārdevējam norādīto e-pastu ne retāk kā reizi dienā.
3.7. Pārdevējs nav atbildīgs, ja ir nosūtījis apstiprinājumu un/vai Avansa rēķinu uz Pircēja norādīto e-pasta adresi, bet Pircējs to nav saņēmis.
3.8. Reģistrētam klientam ir tiesības jebkurā brīdī brīvi mainīt, papildināt savus datus vai dzēst savu reģistrāciju Interneta veikalā bez papildu saskaņošanas.
3.9. Reģistrējoties Interneta veikalā, Reģistrēts klients izveido savu individuālu lietotājvārdu un paroli (piekļuves dati) Pasūtījumu veikšanai. Reģistrētais klients apņemas piekļuves datus neatklāt Trešajām personām. Reģistrētais klients ir atbildīgs par piekļuves datu glabāšanu, kā arī par jebkuru darbību, kas tiek veikta Interneta veikalā, izmantojot viņa piekļuves datus. Jebkuru personu, kura pievienojas Interneta veikalam un veic Pasūtījumu, izmantojot Reģistrētā klienta piekļuves datus, Pārdevējs uzskata par Reģistrēto klientu.
3.10. Ja Reģistrētais klients pazaudē vai aizmirst savus piekļuves datus Interneta veikalam, Reģistrētais klients nosūta Pārdevējam jaunas paroles pieprasījumu, izmantojot Interneta veikalā piedāvātās iespējas vai nosūtot pieprasījumu uz e-pastu: info@gofra.lv.
4. PERSONAS DATU APSTRĀDE
4.1. Interneta veikala apmeklēšanas un izmantošanas laikā Pārdevējs var saņemt informāciju, kas satur personas datus:
4.1.1. iegūstot personas datus tiešā veidā (piemēram, Klientam aizpildot Reģistrācijas veidlapu vai noformējot Pasūtījumu);
4.1.2. netieši, iegūstot informāciju (piemēram: izmantojot sīkdatnes un citus tehniskus līdzekļus, lai pārraudzītu Interneta veikala izmantošanu).
4.2. Pircēju (patērētāju) personas datus Pārdevējs apstrādā, ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību. Apstrādājot un glabājot Pircēju personas datus, Pārdevējs izmanto organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, kas nodrošina personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas atklāšanas, maiņas, kā arī no jebkādas citas nelikumīgas apstrādes.
4.3. Pasūtot Preces Interneta veikalā, Pircējs piekrīt un atļauj Pārdevējam reģistrēt, ievadīt, glabāt, sistematizēt, izmantot un jebkādā citā veidā apstrādāt Pircēja personas datus, ka arī datus, kurus Pircējs turpmāk sniegs Pārdevējam, tādā apjomā, kādā tas ir nepieciešams, un šādiem mērķiem:
4.3.1. datu apstrāde, izriet no Pircēju pasūtījumiem, līgumsaistībām, vai datu apstrāde nepieciešama, lai noslēgtu attiecīgu līgumu (darījumu); dati ir nepieciešami Pircēju identificēšanai un uzskaitei;
4.3.2. dati ir nepieciešami komerciālo paziņojumu sūtīšanai.
4.3.3. dati ir nepieciešami citu saistību izpildes nodrošināšanai, kas izriet no līgumsaistībām, vai no attiecīgi noslēgtajiem līgumiem (darījumiem).
4.4. Pārdevējs nodrošina Pircēju personas datu aizsardzību un drošību, to neizplatīšanu trešajām personām, tiktāl, ciktāl to nosaka Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citi Latvijas Republikas tiesību akti, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību, izņemot Pārdevēja partneriem, kas nodrošina Interneta veikalā iegādāto preču piegādi, preču finansēšanu un pakalpojumu sniegšanu, tādā apjomā, kādā personas dati ir nepieciešami līgumsaistību izpildei.
4.5. Pircējam ir tiesības pieprasīt, lai viņa personas datus papildina vai labo, kā arī pārtrauc to apstrāde vai iznīcina tos, ja personas dati ir nepilnīgi, novecojuši, nepatiesi, vai arī tie vairs nav nepieciešami vākšanas mērķiem. Minētajā sakarā Pircējs pats var ievadītos datus izmainīt vai dzēst savā lietotāja kontā vai arī informēt Pārdevēju, izmantojot e-pasta adresi: info@gofra.lv.
4.6. Pircējam, iesniedzot rakstveidā pamatotu pieprasījumu, ir tiesības saņemt šādu informāciju:
4.6.1. kādas ziņas par Pircēju ir iegūtas, datu ieguves avots, kad mainīta datos iekļautā informācija (ja normatīvie akti to atļauj);
4.6.2 kādam mērķim veikta personas datu apstrāde, ziņas par personas datu saņēmējiem;
4.6.3. informāciju par to, vai dati tikuši apstrādāti automatizēti.
4.7. Pircēju personas dati tiks glabāti ne ilgāk, kā to nosaka normatīvo aktu prasības. Pircējs jebkurā brīdī var pieprasīt savu datu dzēšanu.
5. SĪKDATNES
5.1. Par Interneta veikala Klientiem papildus Klientu sniegtajiem datiem tiek ievākta informācija, kas ietverta Interneta veikala piekļuves failos (IP adrese, interneta servisa nodrošinātājs, apmeklējuma laiks, aplūkotās veikala sadaļas un preces).
5.2. Interneta veikalā tiek izmantotas sīkdatnes, kas nodrošina tīmekļa vietnes un Interneta veikala plašākas izmantošanas iespējas. Sīkdatnes ir sīkas teksta datnes, kuras tīmekļa pārlūkprogramma (piemēram: Internet Explorer, Firefox, Google Chrome vai Safari) saglabā tīmekļa lietotāja datorā, planšetdatorā vai viedtālrunī. Šādi tīmekļa vietnes var saglabāt arī tīmekļa lietotāja individuālos iestatījumus. Sīkdatnes parasti satur informāciju par tīmekļa vietnes nosaukumu, uzglabāšanas ilgumu ierīcē un unikālo numuru. Sīkdatnes var uzskatīt par veidu, kā tīmekļa vietne iegūst informāciju, kas tai ļauj atpazīt lietotāju un atbilstoši reaģēt.
5.3 Pastāv trīs galvenie sīkdatņu veidi:
5.3.1. sesijas sīkdatnes ir pagaidu faili, kas tiek saglabāti lietotāja datorā, planšetdatorā vai viedtālrunī līdz sesijas beigām, tīmekļa vietnes atstāšanai vai tīmekļa pārlūkprogrammas aizvēršanai, un tie tiek izmantoti, lai piedāvātu pakalpojumus, kuriem nepieciešama verifikācija kādā konkrētā interneta vietnē;
5.3.2. pastāvīgie sīkfaili tiek glabāti datorā, planšetdatorā vai viedtālrunī uz laiku, kas noteikts sīkfaila parametros vai kamēr tos izdzēš lietotājs, un tie tiek izmantoti, lai atcerētos lietotāja izvēlētos uzstādījumus un personalizētu saskarni;
5.3.3. Trešās puses sīkdatnes ļauj iegūt informāciju par to, kā tiek izmantotas tīmekļa vietnes, un lai nodrošinātu lietotājiem reklāmu saturu, kas optimāli pielāgots konkrētu lietotāju interesēm.
5.4. Pārdevēja sadarbības partneri – trešās personas var izmantot sīkdatnes, lai izvērtētu Interneta veikala reklāmu efektivitāti un personalizētu reklāmas saturu. Informācija, ko trešās personas-reklāmas sniedzēji var ievākt, var iekļaut tādus datus kā ģeogrāfisko atrašanās vietu vai kontaktinformāciju, piemēram, e-pasta adresi. Izmantojot Interneta veikalu, Klients piekrīt sava datora sīkdatņu analīzei, piedāvājot personalizētus piedāvājumus.
5.5. Ar sīkdatnēm saistītā informācija netiek izmantota, lai personiski identificētu lietotāju (Pircēju). Sīkdatnes tiek izmantotas šādiem mērķiem:
5.5.1. Interneta veikala pielāgošanai Klientu vēlmēm;
5.5.2. Interneta veikala izmantošanas optimizēšanai;
5.5.3. reklāmas un mārketinga optimizēšanas nolūkos, balstoties uz interesi par noteiktām priekšrocībām;
5.5.4. statistikas veidošanai par Interneta veikala apmeklētāju skaitu.
5.6. Sīkdatnes nav obligāti jāiespējo, lai Interneta veikala tīmekļa vietne darbotos, taču sīkdatnes nodrošina Interneta veikala plašākas izmantošanas iespējas. Interneta veikalā ir iespējams neizmantot sīkdatnes, mainot pārlūkprogrammas iestatījumus, vai dzēst sīkdatnes, taču atsevišķos gadījumos Interneta veikala pārlūkošanas laikā var parādīties dažu funkciju ierobežojumi.
6. PREČU CENAS
6.1. Interneta veikalā cenas var tikt parādītas gan ar PVN, gan bez PVN, un veikalā ir īpaša funkcionalitāte, kas ļauj mainīt cenu attēlošanu. Izmaksas par Preču piegādi Pircējam nav iekļautas preces cenā.
6.2. Pārdevējs ir tiesīgs bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt Preču cenas Interneta veikalā. Ja Preču cena Interneta veikalā tiek mainīta, Preces Pircējam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā Interneta veikalā Pasūtījuma veikšanas brīdī.
7. PASŪTĪJUMA VEIKŠANA
7.1. Pasūtot Preci, Pircējs izvēlas Preci Interneta veikala katalogā un, ja katalogā pie Preces ir norāde “Prece ir noliktavā”, spiež pogu “Ielikt grozā”, ievietojot izvēlēto Preci “Grozā”.
7.2. Ja Klients vēlas izvēlēties vēl citas Preces, nospiežot pogu “Turpināt iepirkties”, Klients var turpināt iepirkties.
7.3. Pēc tam, kad Klients ir izvēlējies visas Preces, kuras tas vēlas iegādāties, Klients dodas uz Interneta veikala sadaļu “Grozs”, kurā atrodas visu Klienta izvēlēto Preču saraksts.
7.4. Interneta veikala sadaļā “Grozs” ir iespējams norādīt nepieciešamo Preces daudzumu, pārrēķināt cenu, iztukšot visu Iepirkumu grozu, dzēst no Iepirkumu groza atsevišķas Preces, doties atpakaļ uz Interneta veikala katalogu vai veikt Pasūtījumu (“Norēķināties”).
7.5. Izvēloties veikt Pasūtījumu (“Norēķināties”), tiek piedāvāta iespēja ieiet sistēmā kā jau Reģistrētam klientam, izmantojot piekļuves datus, vai arī noformēt Pasūtīju nereģistrējoties.
7.6. Lai pabeigtu Pasūtījuma veikšanu, Pircējs tiek aicināts sniegt informāciju par piegādes veidu un laiku, kā arī sniegt citu Pasūtījuma izpildei būtisku informāciju (piemēram, ja Preci nesaņems pats Pircējs, bet Trešā persona, Pircējs identificē Preces saņēmēju norādot personas vārdu, uzvārdu, telefona numuru un/vai adresi).
7.8. Pēc sekmīgas Pasūtījuma noformēšanas, Pircējam uz e-pastu tiks nosūtīts apstiprinājums par Pasūtījuma saņemšanu un/vai Avansa rēķins. Ja nepieciešams, pirms apstiprinājuma nosūtīšanas un/vai Avansa rēķina izstādīšanas, Pārdevēja pārstāvis telefoniski vai pa epastu sazināsies ar Pircēju, apstiprinot Pasūtījuma saņemšanu un precizējot Pasūtījuma detaļas.
8. SAMAKSAS KĀRTĪBA UN TERMIŅI
8.1. Pircējs var norēķinās par Precēm priekšapmaksas veidā ar bankas pārskaitījumu, apmaksājot Pārdevēja elektroniski nosūtīto Avansa rēķinu.
8.2. Pircējam Avansa rēķins ir jāapmaksā ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā pēc Avansa rēķina saņemšanas.
8.3. Veicot Avansa rēķina apmaksu, obligāti ir jānorāda Pasūtījuma/Avansa rēķina numurs.
8.4. Lai nodrošinātu Pasūtījuma savlaicīgāku izpildi, Pircējs tiek aicināts informēt Pārdevēju, ja apmaksa par Precēm tiek pārskaitīta no Trešās personas, nevis Pircēja bankas konta vai citas valsts bankas, nosūtot maksājuma uzdevumu uz Pārdevēja e-pastu: info@gofra.lv.
9. PREČU PIEGĀDE UN NODOŠANA
9.1. Preces bez maksas var saņemt Pārdevēja biroja telpās – Daugavgrīvas ielā 78, Rīgā, LV-1007, Latvija.
9.2. Ja Pircējs ir izvēlējies saņemt Preces Pārdevēja biroja telpās, Pircējam Prece ir jāsaņem 3 (trīs) darba dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas no Pārdevēja par precīzu Preces saņemšanas laiku.
9.3. Pārdevējs informē Pircēju par Preču gatavību saņemšanai, nosūtot paziņojumu uz Pircēja norādīto e-pasta adresi vai zvanot uz norādīto tālruņa numuru.
9.4. Ja, veicot Pasūtījumu, Pircējs ir norādījis, ka vēlas, lai Preces tiktu piegādātas uz Pircēja norādītu adresi, Prece tiek piegādāta uz Pircēja norādīto adresi, iepriekš telefoniski saskaņojot Preču piegādes datumu ar Pircēju.
9.5. Saņemot Preces, Pircējs uzrāda personu apliecinošu dokumentu un nepieciešamības gadījumā pilnvaru. Pārdevējam ir tiesības neizsniegt Preces personām, kuras nevar uzrādīt iepriekš norādītos dokumentus.
9.6. Pircējs ir atbildīgs par Preču pārbaudi to saņemšanas brīdī un tūlītēju paziņošanu Pārdevējam par iespējamiem defektiem vai bojājumiem.
9.7. Ja Preču piegāde nav iespējama Pircēja vainas vai no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ (piemēram, Pircējs ir norādījis nepareizu piegādes adresi, norādītajā adresē Pircējs vai viņa pilnvarota persona nav sastopama, norādītajā laikā nav iespējams sazināties ar Pircēju, norādītajai adresei nevar piekļūt u. c.), Preces netiek sūtītas atkārtoti (izņemot gadījumus, kad Pircējs papildus piemaksā par preču atkārtotu piegādi), bet nauda par Precēm tiek atmaksāta atpakaļ uz Pircēja kontu, no kura tika veikts maksājums, 30 (trīsdesmit) dienu laikā, gadījumā, ja prece netika izgatavota pēc pircēja individuālajām prasībām. Piegādes izdevumi netiek atmaksāti.
10. ATTEIKUMA TIESĪBAS (PATĒRĒTĀJIEM). PREČU MAIŅA UN ATDOŠANA ATPAKAĻ
10.1. Ja Pircējs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no Distances līguma (preču pirkuma Interneta veikalā) 14 kalendāro dienu laikā pēc Preču saņemšanas.
10.2. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja tiek piegādātas Preces, kas tiek izgatavotas pēc pircēja individuālajām prasībām
10.3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam jāaizpilda un jāparaksta Atteikuma iesniegumu brivaja forma norādot visus nepieciešamos datus, un jānosūta tā Pārdevējam.
10.4. Pircējs 7 (septiņu) dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas atgriež Preci Pārdevējam nododot to Pārdevēja juridiskajā adresē Daugavgrīvas iela 78, Rīga, LV-1007, Latvija (darbdienās no plkst. 10:00 līdz 18:00) vai nosūtot pa pastu. Atteikumu var iesniegt arī kopā ar Preci.
11. PREČU KVALITĀTES GARANTIJA UN DERĪGUMA TERMIŅŠ
11.1. Visu Preču īpašības un garantijas termiņš ir norādītas Interneta veikalā publicētajā Preces aprakstā pie katras Preces.
11.2. Preču attēliem ir informatīvs raksturs. Interneta veikalā ievietotajos attēlos redzamās Preces pēc to krāsas, formas un citiem parametriem var atšķirties no reālajiem preču lielumiem, formas un krāsas.
11.3. Izstrādājuma krāsa fotoattēlos var atšķirties no faktiskās produkta krāsas, kas saistīts ar krāsu atveidošanas traucējumiem dažādos monitoros, fotoaparātu iestatījumiem un citiem faktoriem.
Pircējam ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm tikai tad, ja tiek ievēroti atbilstoši uzglabāšanas un transportēšanas noteikumi:
• uzglabāšanas vietas gaisa relatīvais mitrums ir 40-70 % robežās;
• uzglabāšanas temperatūra ir +5 – +35°C robežās;
• netiek pieļauta ūdens kondensāta kārtas veidošanās uz kādas no kastes sienām;
• transportēšanas laikā netiek mehāniski bojāts;
• tiek glabāts kā iepakots pie SIA “Jenson Iepakojums”;
• preces netiek pakļauts tiešai ūdens iedarbībai;
Neievērojot iepriekš minētos uzglabāšanas un transportēšanas noteikumus, pārdevējs patur tiesības atteikties no preces atpakaļņemšanas un naudas atmaksas.
Minētās parādības, ko izraisījusi produktu uzglabāšana nepiemērotos apstākļos, nav uzskatāmas par ražošanas defektiem un SIA “Jenson Iepakojums” nekompensē šādas nepareizas uzglabāšanas rezultātā radušos zaudējumus.
Neviena no SIA “Jenson Iepakojums” pārdotajām precēm nav paredzēta tiešam kontaktam ar pārtiku.
12. LĪGUMA NOTEIKUMIEM NEATBILSTOŠA PRECE
12.1. Pieteikumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci, kā arī pašu neatbilstošo Preci Pircējs (patērētājs) iesniedz Pārdevējam brīvā formā, norādot savu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, kā arī sniedz aprakstu kā tieši izpaužas Preces neatbilstība un pievieno darījumu apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citus iesniegumu pamatojošus dokumentus (ja iespējams). Šādu Pieteikumu Pircējs (patērētājs) iesniedz Pārdevējam personīgi Pārdevēja juridiskajā adresē Daugavgrīvas iela 78, Rīga, LV-1007, Latvija (darbdienās no plkst. 10:00 līdz 18:00) vai nosūta uz e-pasta adresi info@gofra.lv. Pieteikums tiks izskatīts Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā un termiņos.
13. INFORMĀCIJAS APMAIŅA
13.1. Pārdevējs visus paziņojumus sūta un citādi sazinās ar Pircēju, izmantojot Pircēja reģistrācijā veidlapā vai Piegādes informācijā norādīto e-pasta adresi vai tālruni.
13.2. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus sūta, izmantojot Interneta veikala sadaļā Kontakti norādītos saziņas līdzekļus un adreses.
14. SPĒKĀ ESOŠĀ LIKUMDOŠANA
14.1. Uz šiem Noteikumiem attiecas Latvijas Republikas likumdošana.
14.2. Strīdu gadījumā puses mēģina vienošanos. Ja vienošanās nav iespējama, strīdi tiek risināti Latvijas Republikas tiesās saskaņā ar Latvijas likumdošanu.
15. KONTAKTINFORMĀCIJA
Jautājumu gadījumā, sazinieties ar mums:
SIA “Jenson Iepakojums”
Juridiskā adrese: Daugavgrīvas iela 78, Rīga, LV-1007
Reģ. nr.: LV 40003292579
E-pasts: info@gofra.lv
Tālrunis: +371 67 458 784
Darba laiks: Pirmdien – Piektdien 10:00 – 18:00
—
Izmantojot mūsu interneta veikalu, jūs apstiprināt, ka esat iepazinušies un piekrītat šiem lietošanas noteikumiem.